YouTube – нас єднає 14 лютого 2005 року, трьома...
YouTube – нас єднає
14 лютого 2005 року, трьома працівниками PayPal: Чадом Герлі, Стівеном Чені та Джаведом Карімом було засновано YouTube — популярний відеохостинг, що надає послуги розміщення відеоматеріалів.
За однією з версій, автором ідеї проекту був Карім, якого на думку про створення сервісу наштовхнули власні безуспішні спроби знайти в інтернеті потрійбний йому відеоролик. За іншою версією, ідея створення YouTube виникла, коли Герлі, Чен і Карім захотіли обмінятися фотографіями та відеороликами, знятими під час вечірки, і з’ясувалося, що в інтернеті немає зручного сервісу для розміщення відео.
Перший відеоролик тривалістю 19 секунд під назвою «Я в зоопарку» з’явився на сайті 23 квітня 2005 року.
Спочатку сервіс не користувався популярністю, проте вже в липні 2005 року після низки нововведень, включно з можливістю залишати коментарі до роликів і вставляти відеоролики з YouTube в записи на інших сайтах, блогах, число відвідувачів сайту почало стрімко зростати. У грудні 2005 року число щоденних переглядів вже становило 8 мільйонів, а до липня 2006 року їхня кількість зросла до 100 мільйонів, що, за даними YouTube, становило 60% усіх переглядів онлайн-відео в інтернеті.
Завдяки простоті та зручності використання, YouTube став одним із найпопулярніших місць для розміщення відеофайлів. Служба містить як професійні кліпи так і аматорські відеозаписи, включаючи відеоблоги.
Особливо популярним він став під час карантину, зумовленого коронавірусом та повномасштабного вторгнення росії. Коли українські здобувачі освіти були змушені навчатися дистанційно, багато хто поза межами країни.
Сьогодні слухачі, які навчаються по всьому світу, мають можливість самостійно дізнаватися про різні освітні теми без географічних та фінансових обмежень. Але оскільки YouTube є легкодоступною платформою для завантаження освітніх матеріалів, він також несе ризик розповсюдження помилкової інформації, неякісного освітнього контенту чи поширення псевдонауки. Поточне використання платформи для освіти, як і будь-який інструмент, має як свої переваги, так і недоліки.